tirsdag, december 30, 2008

Årets sidste julekort og -gave?

Jeg kan teknisk set ikke vide det, da posten kommer ud imorgen, men jeg tror, jeg har fået årets sidste julekort og -gave i dag. Der er kommet kort dryppende ind her efter jul, og en del af dem er kommet fra USA, så de har nok hængt lidt fast i julesneen i Chicago eller måske har de bare ventet i København på at komme videre.

I november købte jeg en fil-de-fer opslagstavle hos Isabella Smith med det formål at have julekort hængende på den. Den har hængt i vores entre hele december, og det har været rigtig hyggeligt at se den blive fyldt i løbet af måneden. Det er lidt svært at komme på afstand af opslagstavlen på grund af dens placering, men Kristian lykkedes med at få dette billede af den:


Den sidste gave var så fint pakket ind, at jeg var nødt til at vise jer den. Den er pakket ind af en scrapper, og det kan man se:


I dag røg julepynten i kasser og de sidste af dem står i køkkenet og venter på, at Kristian bærer dem i kælderen. Det passer mig rigtig udemærket, at pynten er nede. Nu er det kun mine to juledekorationer, der er tilbage, og de får lov til at blive til 6. januar.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor ser det sødt ud med den opslagstavle ! Og den gave er da så flot, at man da næsten ikke nænner at pakke den op, hva ! Hvad var der indeni ?

Karina Beck sagde ...

Det ser rigtig godt ud med den korttavle. Og gaven var da rigtig scrapfin. Var der scrap indeni?
Godt nytår til dig.

Netti sagde ...

Sikke en flot opslagstavle du har, det ser enormt dekorativt ud.
den gave er da virkelig pakket flot ind. Jeg forstår godt at du ville have den foreviget.
Julepynten er også pakket ned her - dog har jeg mine juledekorationer endnu da de ikke er vild julet og jeg gerne vil brænde lysene ned. Det er så hyggeligt.

Godt nytår til dig.

Charlie sagde ...

Det er en rigtig sød ide med den opslagstavle, som jo også kan bruges resten af året, og det ses tydeligt at du ikke bare har "smidt" kortene tilfældigt på den. Det ser rigtig godt ud. Om et par timer er jeg i gang med at forberede til Nytårsaften, traditionen tro holder vi den med min kusine og hendes mand, der er i DK på juleferie (de bor ellers i NY) så det bliver hyggeligt.

Tak for dine mange besøg og søde kommentarer "hjemme hos mig" og tak fordi det er så inspirerende og hyggeligt at komme her hos dig. Glæder mig til at kigge forbi igen i det nye år.

Her til sidst ønskes du og dine et bragende GODT Nytår.

Margit sagde ...

Sikke flotte kort.... og rigtig mange... God idé med en opslagstavle.
Vores kort står på kaminhylden....
Det er dejligt at kunne kigge på dem dagligt.