onsdag, december 17, 2008

Børns glæde

Som jeg har skrevet om tidligere, har jeg i år lavet breve fra julemanden, som skulle sendes til nogle kære små i landet på den anden side af Atlanten. Det har været sjovt at lave brevene, men i dag blev det også rørende og en juleskat for mig. Jen, som er mor til to af ungerne, havde fået sin mand til at filme, da børnene læste deres breve - det er en vidunderlig video! Jeg ved godt, at det måske ikke er så interessant for alle andre, men prøv at se videoen - er det ikke julens magi og forundring for alvor? Kristian og jeg har endnu ikke vores egne børn, men jeg tror, at julen bliver noget endnu mere magisk, når den ses gennem små øjne.

11 kommentarer:

Maribi sagde ...

ÅÅÅÅh, hvor er de søde..
Der er ikke noget som jul med børn der fortsat tror på julemand og magi:0)

Netti sagde ...

Jeg har lige set video´en og hvor er den dejlig. Godt at de blev glade for dine kort..sikke en sød ting at lave til dem :)

Jette / ma11edina sagde ...

Sikke et sødt brev du har skrevet til dem....at se deres glæde og spænding er herligt - og hvor er han da god til at læse også.

Betina Olesen sagde ...

Hvor er det bare en flot ting du har gjort, sikke en glæde du har givet de børn... og hvis jeg læser forummet korrekt, så var det ennda ekstar du tog ind...

Stor respekt....

hygge fra Betina

Karina Beck sagde ...

Hvor er det en dejlig video. Og et par flotte kort, du har lavet.

Charlie sagde ...

Sikken en sød ide og hvor ER han dygtig til at læse, den lille fyr. Dejligt at det man laver bliver værdsat og de 2 små er da helt skønne.

Margit sagde ...

Åhhh... hvor er de søde... rigtig god idé at "lege" Santa... Hvor er de bare skønne... øjnene stråler jo af forventning. Godt tænkt af farmand, at det skulle filmes!!!

Heidi sagde ...

ejjhvor sødt.. ja efter vi fik børn er jule børnenes og så hyggelig (også for os voksen) og julemanden kommer på besøg hos os hver nat ;o)

Gitte sagde ...

Hvor er det en sød gave du har givet de børn. Bare se deres ansigter lyse af glæde over at ha' modtaget et brev fra julemanden.Et dejligt minde de har når de bliver store.
Kortene er super flotte lavet.
Du må forsat ha' en rigtig god
18.deceber aften

Mutte sagde ...

Hvor er de bare dejlige. Ja, det er fantastisk at opleve børns tro på julemanden det er bare så kært.

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er han bare dygtig til at læse og hvor er de søde dine små amerikanske venner. Det vækker minder om dengang mit lille pus troede på julemanden :) Uh jeg glæder mig til at få børnebørn engang, for julen er bestemt noget anderledes, når man kun er voksne.