fredag, december 19, 2008

På falderebet

Puha, jeg var faktisk faldet i søvn næsten! Men jeg nåede at komme i tanke om bloggen - inden midnat. Line og jeg har været til frisør i formiddags og i eftermiddag har vi så bagt på en julegave; lad os bare sige det sådan, at det godt kan svare sig at gange alle mængder i en opskrift med det samme; det kan ikke anbefales at gange mængden af mel med 2 og mængden af smør med 3. Heldigvis havde vi da nogle andre kager, der også skulle i gavesækken, så helt skidt er det ikke. Men vi husker det nok til næste gang, tror og håber jeg.

Det blev decembers korteste og mindst billederige indlæg, men jeg nåede det. Godnat og sov godt ;o)

6 kommentarer:

Netti sagde ...

Haha ja nogle gange kan det godt betale sig at læse og gange opskrifterne igennem først - men det har i vel lært nu :)

Charlie sagde ...

Vel gjorde du så =0) - og se hvem der sidder og læser her MIDT OM NATTEN - hvor skør er man så??? ØV med kagekalkulationen - kender det godt - vi har ALTID regnemaskinen med i køkkenet i de situationer.

Betina Olesen sagde ...

Lidt kan også være godt, og i dette tilfælde er det jo bare med at skulle holde blogningen, så fint med et kort indlæg ;-)

Hygge fra Betina

Mutte sagde ...

ups! ja, engang imellem skal der jo være nogle kiksere. Godt der var noget andet til at komme i gavesækken. Bedre held næste gang opskrifts mængden skal ændres.

Margit sagde ...

Bedre sent end aldrig OG hellere lidt end ingenting...
Talemåder er en god ting ;-)
Surt med opskriftskikset...

Der ligger en award til dig på min blog... :)
Hav en dejlig dag.

Gitte sagde ...

Ja det er ret uheldig nå opskriften svigter. Jeg ganger som regl også altid op. For hvor er det kedeligt at stå med 10 kager i stedet for 20.:)
Nogle skønne LO's du har lavet. Endnu en gang nogle skønne billeder. Lækkert papir.Jeg er vild med snebilleder.
Du må forsat ha' en god
20.december aften.