torsdag, december 04, 2008

Frem og tilbage er lige langt

Tirsdag aften var jeg til middag hos mine forældre, og min mor er blevet bidt af at lave julekort. Det er rigtig hyggeligt. Hun ville gerne have sin egen skæremaskine, og sådan en havde Dreampapers på et godt bud netop tirsdag. Jeg havde bestilt skæremaskinen til afhentning onsdag, så jeg skulle en tur til Høje Taastrup. GPS'en havde ingen problemer med at lede mig til Høje Taastrup (hvis man lige ser bort fra, at den var indstillet til at undgå motorveje...), men det var ikke nemt at finde ind til Dreampapers, når man var i bil. Det lykkedes dog, og jeg fik hentet skæremaskinen - og lidt andet. Blandt andet mit første sæt Just Rite stempler, og Basic Greys super smukke juleserie Mistletoe & Pear. Rigtig lækkert.

Fra Dreampapers kørte jeg forbi City2 for at få købt ind, og da jeg kom ud igen væltede det ned med slud og nas, så turen hjem kom til at foregå i et ret langsomt tempo. Vel hjemme igen gik jeg i gang med et projekt, hvor jeg brugte Mistletoe & Pear, men jeg nåede desværre ikke at blive færdig.

Da Kristian kom hjem opdagede jeg, at jeg havde glemt at købe chalk til min mor, samt 15x15cm albums... Vupti! Vi var af sted til Høje Taastrup og frem og tilbage er altså lige langt - dog er der lidt kortere, når man kører af motorvejen ;o) Der røg nok et enkelt sæt rammer til Just Rite stemplerne i kurven, inden vi kørte hjem igen.


I søndags fik jeg nogle super flotte julelyskugler af Inge-Britt. De blev fluks hængt op i vinduet i stuen, og de er perfekte! De er simpelthen så smukke, og de passer perfekt til den type julepynt, jeg godt kan lide:

15 kommentarer:

Erica Wagner sagde ...

Cecilie, I can read a lick of Danish, but I love the pictures! Keep them coming! :)

Margit sagde ...

Hold da op Cecilie, hvor du har haft travlt. Ja, den BG serie synes jeg også er fantastisk. Men mine papirer må ligge til jeg skal lave jule LO... er nemlig færdig med julekort.
Smuk julekugle... fortsat god dag.

Anonym sagde ...

Ha ha jeg kunne ikke lade være med at grine, for min veninde Maribi har en bil, som simpelthen selv kan finde vej til Dreampapers ! Det er nu også en skøn butik. Jeg må da vist lige google på det der Basic Grey papir..kan ikke lige umiddelbart genkende navnet på den serie...den må være helt ny..eller ? Flotte julekugler du fik...åh det ser så smukt ud når alt glimter :O)

Thanni sagde ...

Hvor er de smukke dine julekugler :)...hmm..jeg tør slet ikke kigge på den BG serie..har vist julepapir nok til de næste par år ;D..meen det er jo trods alt gratis at kigge ;)

Charlie sagde ...

Jeg kender MANGE der har tosset rundt i Tåstrup og omegn for at finde Dreampapers. Selv har jeg det til gode - måske jeg skulle tage toget =0). Hvor hyggeligt at du har fået smittet din mor - med sådan en dygtig datter har hun sikkert også et eller andet i ærmet. Det får vi forhåbentlig at se??? Flotte lyskugler.

Annette sagde ...

Jeg syntes nu alligevel det var hyggeligt at du kom på besøg 2 gange igår, også selv om det var sne og slud 2. gang.
Super flot julekugle du har fået. Den falder også lige i min smag.

Dorit sagde ...

Hi-hi, de bedste kunder er dem, der kommer igen... godt du glemte noget og fik noget ekstra med hjem ! Skal vist lige tjekke det papir ud, men BG laver jo altid flot papir/karton.

Mutte sagde ...

Ja, hvad man ikke har i hovedet må man ha' i benene, er der jo et gammelt ordsprog som siger. Men det gode ved at kommen retur, er jo at man næsten altid bliver nød til at købe lidt mere til sig selv. Flotte julekugler.

Anonym sagde ...

Jeg elsker også sådan nogle flotte lyskugler, tror jeg må investere i en ny i år :)

Karina Beck sagde ...

Tillykke med dine nye investeringer. Det var da heller ikke dårligt at skulle derud igen, når der lige røg lidt flere justrite i kurven ; )

Gitte sagde ...

Sikke en dag du havde, og så i det vejr. Godt du kom ud og hjem i god behold. :) Min bil kender også selv vejen til Dreampapers. Jeg kan huske engang hvor jeg skulle ha' været i Stof og stil i Roskilde, lige pludselig var jeg på afkørslen til Tåstrup. Ups. Desværre var det en tirsdag så jeg måtte ud på en omvej til Roskilde. :)
Hvor er du flotte dine nye julelys kugler. Det er så hyggeligt med lys i vinduet.:)
forsat god 4.december aften.

Betina Olesen sagde ...

Jeg er jo så en af dem der har DP til gode, ja alle sjællandske scrapbutikker desværre....

Super sød gave du har fået, kan godt forstå at de kom op med det samme....

Hygge fra Betina

Pia sagde ...

Ja der er super lækre varer i dreampapers og det er nemt at finde nye varer selv om man lige har været der, ja og BG's juleserie er bare lækker

Maribi sagde ...

Hi hi, nu kan du da finde vej til Dreampapers i søvne.. Ja, min bil kan næsten selv finde vej, det trækker næsten i den hvis jeg ikke drejer rigtig af......
Smukke smukke julekugler!
Fortsat god 4. december fra mig til dig.

Netti sagde ...

Ja jeg har også været hos dreampapers og det kan være svært at finde :) Men godt at du fandt vej...begge gange :) Just rite er bare SÅ lækkert og jeg glæder mig helt vildt til at se hvad du får lavet med det.
Rigtige søde julekugler..sikke meget stemning de skaber.