lørdag, december 12, 2009

Engleflok (345/365)

345: torsdag den 11. december

Jeg har været med Kristian i Bella Centeret hele dagen i dag, men jeg kan simpelthen ikke overskue at efterbehandle alle billederne og skrive alle mine oplevelser ned i aften, så I får et billede fra i går i stedet.

I mine forældres spisestue hænger denne lampe, og min mor plejer at pynte den til jul. I år hænger der en hel engleflok fra lampen, og det ser virkelig fint ud med alle de hvide, sarte figurer mod lampens gyldne og frostede farver. Det er virkelig julestemning, og samtidig utrolig elegant. Det er altid dejligt med nyt og friskt julepynt, og det her er et godt eksempel.
Hav en dejlig adventssøndag i morgen.

4 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Det ser rigtigt fint ud - og du har ret i, at det også er elegant.
Jeg elsker engle i alle afskygninger.
Rigtig god 3. søndag i advent til dig.

Charlie sagde ...

Det ser rigtig fint ud med din mors englepiger og varmen fra lampen får dem sikkert også til at flagre lidt ??

Margit sagde ...

Super flot lampe... og smukt ophæng med engle.. Jeg er også glad for engle... og her passer de da HELT perfekt.
Spændt på at høre om lidt BC-"oplevelelser".
Håber du har fået nydt week-end'en.
God aften.

Anonym sagde ...

hvor ser det bare smukt ud :)