torsdag, januar 14, 2010

Det var det bryllupsalbum

Jeg er færdig! Det lykkedes mig rent faktisk at få scrappet Lone & Steens bryllupsalbum færdigt - endda i god tid inden den deadline, jeg havde sat for mig selv (27.3.2010). Det føles godt at være færdig med albummet, og nu ser jeg bare frem til at kunne aflevere det til rette ejermænd næste gang K og jeg er i Danmark.

Der var ikke plads til mere end 16 af mine layouts i albummet; og det er endda lige i overkanten, idet albummet gaber lidt. Men sådan bliver det altså. Her kommer resultatet så i hele sin herlighed:

albummet


side 1


side 2


side 3


side 4


side 5


side 6


side 7


side 8


side 9


side 10


side 11


side 12


side 13 (Layout #11 i 2010)


side 14 (Layout #13 i 2010)


side 15


side 16 (Layout #12 i 2010)



I am done! I got the wedding album completed with time to spare until the deadline I've put on getting the album done (March 27 2010). Now all that remains is to hand over the album to the owners when K and I are next in Denmark.

I could only fit 16 layouts into the album; I guess I scrap a bit lumpy for postbound albums. This is the way it is going to be since the album is already gaping a bit with the 16 layouts in it.

8 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Hvor må det være dejligt at være færdig i så god tid. Det album bliver de helt sikkert glade for.
Det ser rigtig godt ud, at albummet er holdt i de samme farvenuancer og meget enkelt, samtidig med at der er masser af flotte detaljer.
Smart, at der er lavet plads til,at de selv kan skrive teksten - det var trods alt deres dag. ;o)

Thanni sagde ...

Hvor er det skønt at se seiderne i sammenhæng!.det er blevet et virkelig smukt og elegant album, smukke farver og papirer og en masse dejlige detaljer.
...og dejligt for dig, at det blev færdigt i så god tid ;)

Nancy Thomas sagde ...

Cecilie - you can really tell that you made this with love - every page is so beautiful and special.

Dorit sagde ...

Smukt... sødt og enkelt og alligevel romantisk !

Else Slipsager sagde ...

Tillykke med at du blev færdig og hvor er det bare flot. Farverne og papiret passer så godt til billederne.

Så er det igang med næste projekt ..

Helle Sahl sagde ...

Wauw, hvor er det blevet flot og gennemført. De bliver da helt vilde.

Marie sagde ...

hvor er det flot at se noget så gennemført og stil rent!

Netti sagde ...

Altså altså altså Cecilie hvor er det album flot lavet!! Det er helt vildt så stilfuldt det er.
Hvor ville jeg gerne være en flue på vægen når brudeparret får den.