tirsdag, januar 05, 2010

Bryllup igen

Nu har jeg sat mig for, at bryllupsalbummet skal være færdigt, og det bliver ved at gå fremad. Det er blevet til et par sider mere, og som dem fra i går, er de lavet på basis af Becky Fleck skitser. Hendes mini maps er perfekte til det her projekt - nemme at gå til og omsætte til konkrete scrapprojekter.

Layout #4 i 2010.

Siderne er 9x9" (cirka 23x23cm) store, så der er ikke plads til helt så meget balfaldera, som jeg kan have på sider, der er 12x12" (30x30cm), og desuden lægger billeder og papirer op til at holde siderne ret enkle. På dette layout har jeg en enkelt pyntedims - en blomst med lidt ekstra, og så er der syninger rundt omkring på layoutet.

Detalje fra layoutet.


Layout nummer to er enkelt også ret enkelt, men det ser lidt mere pyntet ud - det er formentlig på grund af baggrunden i det mønstrede papir og de små halvperler spredt omkring på layoutet. Jeg har holdt mig tæt til skitseoplægget, hvilket gør det endnu nemmere at gå til.

Layout #5 i 2010.

Jeg er blevet vældig begejstret for halvperler; de har et look, der nok er mere mig en meget bling er. De giver det ekstra uden at skinne alt for vildt; jeg kan godt lide bling men det er rart med afveksling.


Detaljer fra layout #5.


Jeg laver ikke ligefrem flade sider, så jeg har måttet indse, at der ikke kan være tyve af mine sider i et postbound album. Det betyder, at jeg nu kun mangler at lave tre sider, og så er albummet klar til aflevering.




I've really decided to get the wedding album done so I am pushing forward. These new pages are based on Becky Fleck mini maps that I really like because they are so easy to go to and transform into actual scrap projects.

9 kommentarer:

Lone sagde ...

Fantastisk flotte ting du laver Cecilie, hvor må det være lækkert at modtage sådan et album. Nå du nu snart er færdig, må du da meget gerne scrappe mine bryllupsbilleder ;-) ;-) De er kun 12 år gamle ;-) ;-)

Margit sagde ...

Igen smukke billeder og LO'er. Tænk at blive begavet med dette album!!!
Hvor kan de sagtens...
Vild med din totalt korte overskrift til siderne.

Heidi sagde ...

rigtig rigtig flotte loér - og skøn top 10 du har valgt - du er super til det med farver :o)

Rigtig god dag til dig

Mette W. Sørensen sagde ...

Simpelthen super flotte LO's, så stilrene. Jeg skal selv igang med vores bryllups album og skønt med lidt ideer :-)

Karina Beck sagde ...

Lækre layouts.

Charlie sagde ...

Du er så god - det er nogle lækre LO's og som Margit er jeg vild med de korte titler der siger det hele. Det bliver da GAVEN der bliver ved med at give - det album. Jeg elsker også halvperler.

Netti sagde ...

Pussigt men jeg har opdaget at jeg bruger flere og flere halvperler. De giver ligesom et ekstra pift.
Superflot layouts du har lavet. De farver er nu så flotte sammen.

Majer sagde ...

Er vild med detaljen med de fine nåle i blomsten. Der ser skønt og bryllupsagtigt ud :-)

Nancy Thomas sagde ...

I'm so glad to see you start back on the wedding album - you are doing a fabulous job with it and I know they will treasure it always.