tirsdag, januar 20, 2009

What time is it? (20/365)

It's Obama time!

Jeg sad foran fjernsynet det meste af eftermiddagen og fulgte den store begivenhed i Washington. Forhåbentlig kan Obama levere, hvad han tror på og det han drømmer om. Vi har i hvert fald brug for, at USA træder i karakter. Jeg venter spændt.

Det var ikke det nemmeste at tage billede af fjernsynet, men jeg vidste allerede for en uge siden, at dagens billede ville være af President Obama, der blev svoret ind, så her er det:

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

JEG var også klar foran fjerneren, mens jeg sad og drømte mig til US !!! Engang skal det nok lykkes mig ;) Måske i Obamas regerinstid ...

Charlie sagde ...

Det fik du da klaret fint det foto. Jeg var også klistret til skærmen med gåsehud i ny og næ. (Især under hans tale og da de gik det sidste stykke til det Hvide Hus den ene gang af stolthed den anden gang af skræk) selvfølgelig vælger en mand der siger "vi har valgt håb fremfor frygt" at gå hjem, men jeg er gammel nok til at kunne huske 1961 og Kennedy - så jeg var lidt urolig undervejs.
KANON tale og en oplevelse jeg ikke ville have været foruden - selvom det kun var foran tv'et.

Charlotte Ravn sagde ...

Jeg havde besøg i går, så jeg fik desværre ikke set indsættelsen. Det er da lykkedes dig ret godt, at tage et billede af tv'et.

Margit sagde ...

Hvor har du RET...
Vi har brug for, at det han ønsker for USA vil lykkes... !!!
Godt gået at få et billede af ham på skærmen. Det er ikke det letteste projekt... ;-)

Netti sagde ...

Sikke et flor billede du har taget af fjernsynet og du har ret i at det ikke er det nemmeste at fotografere.
Jeg så ikke så meget da jeg var på arbejde.

Gitte sagde ...

Jeg så også hele indsættelsen. Jeg fik helt gåsehud da han holdt sin tale. Det bliver spændende og se hvad han kan udrette og oprette i sin regeringsperiode.