torsdag, januar 01, 2009

Mes fleurs

Jeg håber, at I alle sammen er kommet godt ind i 2009, samt at hovedpinerne ikke er for overvældende. Her på Nørrebro forløb nytårsaften i god ro og orden sammen med Esben og Sus. Der var ikke så meget fyrværkeri, som der plejer at være, men det der var, var fint.

Tak fordi I leger med på min lille favorit-udfordring. Jeg glæder mig til at tage på blogturné og se alle jeres mange fine layouts.

I går nussede jeg med årets sidste layout, som dog ikke blev færdigt før i dag, så det er på én og samme gang et års sidste og et andet års første layout. Det er baseret på Inspired Blueprints' skitse #6. Papirer, stickers og knapper er fra Basic Greys Bittersweet, og det er sådan en fin serie papirer. Jeg er ellers ikke umiddelbart en pink kvinde, men når det slår mig, synes jeg, det er dejligt at lave noget rigtig tøset.




Jeg har printet endnu et billede ud, som jeg skal forsøge at scrappe med samme serie. Det er et billede fra vores ferie til England, så nu vil det vise sig, om man kan bruge papirerne til noget, der ikke er det mindste tøset.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Aiii hvor er det noget total lækkert papir..og super flot LO du har lavet. MUMS siger jeg bare :O)

Anonym sagde ...

Det der LO...det skal baer liftes..eller kopieres..IDAG! Hold da op hvor er det flot Cecilie :)
Rigtig godt nytår!

Thanni sagde ...

Jeg vil heller ikke påstå at jeg er særlig "pink" - men den serie bliver jeg simpelthen NØDT til at eje!! ;)..og hvor er det et skønt LO du har lavet, især er jeg vild med dine detaljer i hjørnet :)
Glæder mig til at se hvad du får lavet af "ikke-tøset" med serien ;)

Margit sagde ...

Øøiijjjj et flot LO.... er du vimmer nogle flotte detaljer =0)
Er vild med farverne.... som jeg MEGET sjældent boltrer mig i, fordi vi har DRENGE....
Nå, men en dag kommer der måske en prinsesse ;-)
Rigtig godt nytår.

Netti sagde ...

Jeg smilede lidt ved sætningen: jeg er ikke umiddelbart en pink kvinde :) Men jeg synes nu at det ser viiiildt godt ud. Lækkert opstillet.
Godt nytår til dig :)

Lone sagde ...

Så lækkert Cecilie, du kan bare det der med detaljer. Godt nytår til dig, glæder mig til at følge med her på din super inspirerende blog i 2009.