fredag, januar 16, 2009

Morgenstemning og forårsbebudere (16/365)

Det har været koldt og lækkert udenfor i dag - det er nu dejligt med vinter, når den er rigtig kold. Jeg har været hos min mor til frokost i dag, og det er som altid hyggeligt. På vej over til bilen imorges fandt jeg motivet til dagens billede, nemlig morgenstemning på Tagensvej. Lyset i himlen og i horisonten var så smukt og vinterlækkert.


Der kommer også et lille bonusbillede i dag, fordi der var nogle enkelte erantis i mine forældres have, og de små forårsbebudere kunne jeg ikke stå for:

2 kommentarer:

Margit sagde ...

KANONflot billede fra storbyen... sikke en himmel...
Og endnu én af de søde små erantis... ;-)

Thanni sagde ...

Det er skønt, når man lige for øje på lidt forår :)..og det bybillede er bare så flot - der er en smuk stemning over det :)