lørdag, januar 31, 2009

Valentines-banner


Til jul har vi 30 days of gifts, til Valentine har vi 14 days of gifts, og i går havde jeg lavet dagens idé: et Valentine-banner. Jeg har lavet banneret med et minialbum fra Magistical Memories og papirer fra Pink Paislees Sweet Cakes serie. Banneret er dekoreret med forskellige embellishments - nogle af dem har en del år på bagen, men det skal nu ikke ligge dem til last. Hvis ikke du får nyhedsbrevet fra Lifetime, kan du se instruktionerne til banneret her.






11 kommentarer:

Lone sagde ...

Så banneret på Lifetimes nyheds mail, og det er bare super flot og lækkert. Lækre farver og papir.

Karina Beck sagde ...

Ej, hvor er det banner flot. Der er så mange lækre detaljer.
God weekend til dig.

Charlie sagde ...

Skønne farver og mange lækre Cecilie-detaljer - kan du virkelig sy på maskine i chipboard?? Eller er det ikke så tykt som det ser ud. Har da set et par detaljer jeg nok kommer til at lifte til et kobberbryllupskort jeg snart skal lave.

Majer sagde ...

Hvor er det bare gennemført og rigtig fint lavet!!

Jayne sagde ...

Wauu hvor er det flot. super mange flotte detaljer.
Go Weekend

Anonym sagde ...

Hvor er det bare sødt og fint.Alle de flotte detaljer og det friske papir...det banner måtte godt hænge i min stue :O)

Margit sagde ...

Det er (som sædvanligt) super FLOT!!!... wauwww hvor gennemført og med masser af gode detaljer...
Flotte farver og papir og opsætning og.... DET HELE!!!!!
God week-end...

lam sagde ...

hvor ser det bare godt ud og i dejlige glade farver. lige hvad man trænger til på sådan en kold vinterdag

Netti sagde ...

Jo jeg får skam den mail :) Sikke et flot banner du har lavet. Farverne er så lækre friske..man kommer helt i godt humør.
God bedring til dig..jeg selv er også ramt af hvad vi nu skal kalde det..

Gitte sagde ...

Waow hvor er det et utroligt flot banner du har lavet. Dejlige farver og detaljer. Gennemført flot.:)

Gitte sagde ...

Superflot og gennemført. Sikke nogle dejlige friske farver, der får tanker om foråret til at krible i kroppen.