lørdag, oktober 06, 2007

Scraplift - af mig selv...

På Lifetime har vi en månedlang udfordring kørende, hvor Jackie dagligt poster en ny skitse, som man så kan arbejde med. I dag var skitsen baseret på et af mine layouts fra denne uges nyhedsbrev:


Det er underligt at scraplifte sit eget layout, og jeg var da også nødt til at ændre lidt på skitsen. Jeg kan fortsat bedst lide det "originale" layout, men det var da en anderledes udfordring, så det er fint.


I dag er det World Cardmaking Day; som jeg så har fejret med at lave et layout i stedet for at lave kort ;o) Jeg regner nu med at flytte fra stuen ind i kontoret og lave et par julekort i løbet af aftenen. Og ellers kører vores kort-crop hele week-enden, så jeg kan vel også nå et par stykker imorgen eller endda mandag morgen.

For dem af jer der laver kort eller scrapper: kom forbi Lifetime og vær med i vores forskellige events - alle er velkomne, og det er altså nemt og hyggeligt at deltage.

Ingen kommentarer: