tirsdag, oktober 09, 2007

Mindre end tre døgn...

Det er svært at fatte, men i dag er der mindre end tre døgn, til jeg rejser til Los Angeles og begynder min lange amerikanske efterårsferie. Min tur har efterhånden været planlagt i et år, så det er en besynderlig fornemmelse, at dagen nu næsten er kommet. Jeg har fået flere forespørgsler på, om min blog vil blive opdateret, mens jeg er væk. Og svaret er: det vil den. Jeg skal gøre mit allerbedste for at opdatere den jævnligt og ofte, så I kan følge med i mine eventyr.

Pas godt på jer selv og hav et skønt efterår til vi ses i november.

3 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor lyder det bare fedt med en hel måned "over there"! Rigtig god tur Cecile!

Navn: Marianne sagde ...

Det lyder som om du glæder dig...det gør du vel ikke sådan overmeget, vel?

Jeg er så glad på dine vegne at du får denne tur - det skal nok blive noget af en oplevelse - og en prøvelse at være væk fra K så lang tid. Godt Skype er opfundet - jeg er kun et klik væk ;o)

Jeg vil med glæde følge din blogg - håber du kan putte lidt billeder ind også.
Rigtig god tur Cecilie og pas på dig selv!

Knus,
Marianne

Anonym sagde ...

Rigtig god tur - er slet ikke spor misundelig - nej-nej- slet ikke ;-)

Knus Line