fredag, oktober 26, 2007

Intet nyt fra vestkysten... næsten da

Norri arbejdede 9.45-18.15 onsdag, hvilket betød sysler indendøre for mig. Det passede mig faktisk udmærket, da himlen endnu en gang var foruroligende dækket af røg. Jeg brugte det meste af formiddagen på at snakke med Danmark: Kristian, Lone og Louise. Det er ikke nogen dårlig måde at bruge en formiddag ;o) Nå, ja - jeg måtte naturligvis også læse om, at der var udskrevet valg. Jeg når da heldigvis at komme hjem inden, så jeg kan give min holdning til kende.

Jeg måtte naturligvis også ud og tage nogle billeder af himlen, som den så ud onsdag. Det var relativt klart, men som det tydeligt ses, så var der en røgsky på vej ind over os, da jeg var ude for at tage billederne:


Resten af dagen brugte jeg i Norris scraprum, hvor jeg dels arbejdede på et minialbum til min secret sister til LM croppen og dels scrappede næsten to layouts til Norri. Det ene blev jeg helt færdig med, mens det andet endnu mangler en titel.


Efter middagsmaden var Norri og jeg en tur i Kohl's, hvor Norri skulle købe en ramme til Nathan. Derfra kørte vi i Vons, som er det supermarked, hvor Norri handler. Det er imponerende, at amerikanerne fortsat har nogle ansat til at pakke poserne og hjælpe med at få tingene ud i bilen. Jeg ved ikke, om jeg bryder mig om den service i alle tilfælde, men når man har fyldt en hel vogn med drikkevarer, så er det ikke helt skidt at have hjælp med alle poserne.




1 kommentar:

Anonym sagde ...

Lyder dejligt med en rolig dag :-)

Apropos brandene, så læste jeg lige at en tredjedel af Californiens avocadoer er futtet af, så man regner med at prisen for en avocado stiger til 1½-2$! Det er jo lige før det er lige så dyrt som i DK ;-)