torsdag, oktober 04, 2007

Alt er relativt - ikke mindst tiden

Det er torsdag, og tiden går hurtigt. Jeg har lavet et layout (det der hedder "5 år senere") i dag med billeder fra vores 5. bryllupsdag, som handler om hvor forskelligt man kan opleve tiden. Vi planlagde brylluppet i 1½ år, og det virkede som lang tid. Nu er der gået fem år siden brylluppet, og de fem år har føltes kortere end de 1½ år før brylluppet. Alt er relativt.

Om en uge rejser jeg til USA, og det er en tur, der har været planlagt i tæt på et år. Det er svært at forstå, at tiden er kommet nu. Men jeg glæder mig virkelig til en måned i guds eget land. Jeg har lovet at opdatere bloggen her undervejs, så om lidt mere end en uges tid skulle I kunne følge med i mine amerikanske oplevelser.

Uden yderligere advarsel: her er nogle nye layouts og et enkelt julekort.








Ingen kommentarer: