lørdag, november 29, 2008

Mine pyntejuletræer


Mit sidste projekt til 30 days of gifts består af tre små juletræer, som hænger fint i vores køkkenvindue. Træerne er lavet med Bazzill tags, Pink Paislee Tinsel Town papirer, MM tags og hæklede blomster, som min svigermor har lavet til mig.

Farverne er ikke traditionelt jul, men de skulle passe til vores køkken, så jeg har fokuseret på julede papirer og former, og så set stort på farverne ;o)


Jeg var spændt på, om de hæklede blomster ville få træerne til at kæntre, når jeg hang dem op. Det blev heldigvis ikke et problem, så nu hænger de i en lille trio og juler i køkkenet.

3 kommentarer:

lam sagde ...

hvor er de bare kære og i dejlige utraditonelle farver

Netti sagde ...

De er vildt flotte. Godt at der er pynt på det grønne træ, for jeg kom til at tænke på et Wunderbaum da jeg så det hænge :))
Men de passer da vildt godt til dit køkken!

Anonym sagde ...

De er bare for nuttede!