mandag, november 10, 2008

Jeg klør på

Jeg arbejder videre på at få lavet julekortene klar, så der er lidt inspiration til mit julearrangement. Nedenstående kort er liftet fra VikoNik på Lifetime - jeg har bare ændret mit, så det blev en juleudgave af hendes lækre kort:

Kortet kan komme i en 16x16 cm kuvert
selvom noget af det stikker ud over kanten.

Jeg har brugt en af mine QK embossing dies
til at præge papir blomsten.


Det er gået op for mig, at jeg primært har lavet kort med MMEs to juleserier, så jeg forsøger at fokusere lidt på andre serier nu. Det er der i første omgang kommet et kort med Basic Grey's Wassail ud af:

Jeg forsøgte mig med et design, jeg tidligere har brugt...
Ved ikke om jeg synes det lykkedes så godt ;o)

Jeg vil tro, at dien med de små tags er en af de dies, jeg har brugt mest.

Jeg har ikke glemt, hvordan man laver layouts, men jeg kan godt mærke, at jeg for tiden bruger mere krudt på andet end almindelige layouts. Jeg lavede dog et i går til en udfordring på ScrapSisters, men det layout kan ikke komme her på bloggen, før udfordringen er færdig...

2 kommentarer:

Heidi sagde ...

super skønne kort du har lavet - er vilde med det øverste og de farver du har brugt ;o)

Netti sagde ...

Sikke nogle flotte kort du har lavet, jeg er helt vild med dem!

Kender godt det med at fokusere meget på een serie af papir. Jeg "udfordre" derfor også mig selv til at prøve andet end det jeg er vild med.