lørdag, november 22, 2008

Når træerne kommer til Dunsinane

er det et af tegnene på, at Macbeth kan slås ihjel - hvad sker der, når bjergene kommer til Gentofte?


Det syn mødte mig i går morges, da jeg kørte ned ad mine forældres vej. Jeg var nødt til at stoppe og fange et billede af de truende bjerge af skyer, der kom væltende.

Jeg havde glædet mig meget til vinterens første sne, som meteorologerne havde pralet sådan med. Min mor og jeg skulle drikke morgenthe sammen, og så var det min plan op ad dagen at køre i Dyrehaven og tage vinterbilleder. Men der var jo ikke lige frem imponerende mængder af sne i Klampenborg i går formiddags. Lidt stemningsbilleder blev det nu til alligevel:




Vel hjemme igen kom sneen selvfølgelig. Her mødtes så efterår og vinter lige ude på min lille altan på Nørrebro:

Ingen kommentarer: