torsdag, november 13, 2008

Et lille suk - og en kalender

I dag starter vi LM's 30 days of gift - en serie vi kører hvert år til jul, hvor vi dagligt sender en scraprelateret gaveidé ud. I år har vi idéer fra design teamet, fra medlemmer på Lifetime samt fra to producenter. Det bliver godt ;o) Du kan skrive dig op til at modtage nyhedsbrevet her.

I dag skulle vi så have featured Basic Greys 2009 kalendersæt. Jeg har brugt timevise på at lave kalenderen og en write-up om processen med at lave den... I går meddelte BG så, at de ikke længere producerer kalenderen, og så er der jo ingen grund til, at vi bruger krudt på at promovere den. Ugh. Nå, men der er jo ingen grund til at græde længe over spildt mælk, så her kommer kalenderen (Kristian og jeg har taget 10 ud af 12 billeder selv):


forside

januar

februar - billedet er taget af kirsche222.

marts

april

maj

juni

juli
- billedet taget af pjmorley.

august

september

oktober

november

december

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er den bare super flot lavet den kalender. Jeg elsker det papir.
Hmm, jeg har lige bestilt den hos scrapbookfun... Så er det da spændende om jeg overhovedet får den...!

Charlie sagde ...

Hvor er den bare flot og lækker. Forstår godt dit SUK - den slags ville jeg gå lidt død over. Jeg er vant til at det kan ske på jobbet men ved dælme ikke om jeg ville orke det når det gjaldt min hobby. Nok derfor jeg ikke er designer (...nå ja og så fordi jeg heller ikke er dygtig nok...) =0)

Ida sagde ...

Superflot kalender!!! Jeg er helt vild med de billeder du har brugt. Hvor er det ærgeligt at den ikke kunne bruges på Lifetime, når du har lavet såden et flot stykke arbejde.

BellaMio sagde ...

Det er simpelhen sådan en flot kalender.., du har rigtigt lavet mange spændende detaler på hver side..!! Sorry de pludselig ikke skal bruge dem, men det er en fornøjelse for os andre at se den.. Og få inspiration.. :-)

Unknown sagde ...

Arh mand, hvor irriterende - det er da godt at det er noget I selv kan bruge, for ellers havde det da været surt at bruge en masse tid på den.

Jeg synes den er super flot og den vil I rigtig få glæde af i hele 2009

Netti sagde ...

Den er virkelig flot. Jeg kan godt følge dig i at blive lidt ærgelig på Bg når du nu har lagt arbejdet i at lave den.men lækker DET er den!

Margit sagde ...

WAUWWW.... hvor er den bare SMUK... sikke nogle billeder og super flotte detaljer du har på. Når det nu er "spildt arbejde"... er det da godt, at du kan have glæde af den selv. Den vil da være en nydelse at se på hver dag året rundt. =0)

Majer sagde ...

Virkelig flot Kalender, med nogle rigtig flotte billeder.
Surt at den ikke skal bruges til det, som først var udgangspunket. Men heldigt at det er noget du selv kan bruge, når der er lagt så meget arbejde i det.

Charlie sagde ...

Så LIIGE din nye header - hvis det er fordi det er i dag så STORT til lykke. Knus fra mig