tirsdag, november 25, 2008

ScrapEvent 2009

Planlægningen er i fuld gang, der trækkes i trådene og arbejdes hårdt for at få ScrapEvent 2009 på benene.


Det bliver en fed week-end med 7 kurser, som afholdes af kursusledere fra førende leverandører i USA, for bare at nævne et par stykker så kommer Jen Starr fra Prima og Lance Andersson fra Rusty Pickle. I øvrigt sponsoreres week-enden også af Basic Grey, Making Memories, QuicKutz og der er flere sponsorer på vej.

Du finder mere info og mulighed for at melde dig til på ScrapEvent 2009's hjemmeside.

Ses vi?

Tilføjet: ja, jeg er med bag scenerne som dt'er hos ScrapHouse, jeg er teamets danske indslag ;o)

5 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Jamen jeg overvejer da, især hvis SAG ikke bliver til noget...
Men synes bare at der har været røster ude, at det ikke er noget for en scrapper med et par år på bagen???
Men ville høre, siden du reklamerer her på siden, om det er oget du har fingerne med i, og om du ved at der vil være en forbedring?

Hygge fra Betina

Unknown sagde ...

Uh, Rusty Pickle og Prima, det lyder da ikke værst !! Og sejt at du er en del af det, så kan det da være at man alligevel skulle overveje det når både du og Lance kommer, hehe ;)

Charlie sagde ...

Ja ja - vrid endelig kniven rundt i mit hjerte. Jeg er jo ikke hjemme i den uge. HULK, vræl, snøft. NÅ jeg må hellere tøffe ud for at finde en tudekiks og glæde mig over at I andre får så fint besøg. (Håber så sandelig Julemanden følger med her og læser HVOR SØD JEG ER...) =0)

Netti sagde ...

jeg skal nok lige bearbejde familien først da det er meget klods op at min fødselsdag. Men det lyder spændende det du fortæller.
Jeg ville bare ønske at siden også var på englesk så jeg kunne forstå alt hvad der står. Pt fatter jeg minus.

Sarah sagde ...

Jeg overvejer lidt frem og tilbage - men nu må vi se... Det kunne nu være meget fedt og deltage!