mandag, november 24, 2008

Tak for inspirationen, Ditte

Jeg kom forbi Dittes blog i dag, og var vildt begejstret for den krans, hun havde lavet. Jeg måtte straks i gang med at lave min egen version. Da jeg havde en masse BG Figgy Pudding tilovers fra sidste jul, besluttede jeg at bruge det til min krans. Jeg nåede dog at blive noget bekymret undervejs, for det så ud som om jeg ikke havde papir nok til at nå hele vejen rundt om kransen. Heldigvis var der nok ;o) Jeg har ingen anelse om, hvor mange blomster der ermange... Det prikker en del i min højre pegefinger efter alle nålene.


Nu hænger min krans på hoveddøren og byder julen og vores julegæster velkommen. Hvad skal du have på hoveddøren i den kommende sæson?

5 kommentarer:

Heidi sagde ...

hvor er den blevet super flot og sikke da en velkomst.. jeg skal desværre intet ave på min dør - v fik ny dør i for et par år siden og det blev forbudt at hænge noget derpå øv øv

Anonym sagde ...

hvor er den bare fin, super flot :)
vi har lige fået en ny hoveddør, så tror ikke liiiige jeg hænger noget på den endnu ;)

Netti sagde ...

Det er vel nok en meget flot krans du har lavet, men på min hoveddør kanden ikke hænge for så bliver den desværre våd..Jeg tror jeg vil hænge en krans af noget grønt noget op :o)

Ditte sagde ...

Kære Cecilie.
Er glad for du selv fandt frem til en måde at lave kransen på, når jeg ikke var så hurtig til at svare. Og sikke flot den er blevet! Er sikker på du i den næste tid vil gøre folk, der kommer forbi din dør, i julehumør. Skønt den kunne inspirere dig!
På vores dør skal der ikke hænge noget, for den er ligesom gemt væk for offentligheden, men derimod plejer der at hænge en eller anden krans over vores postkasse, ved dog endnu ikke hvad det bliver til i år - vi får se! Elsker iøvrigt den kommende tid, hvor der skal planlægges til julen, har da også været i gang længe med at købe julegaver. Jeg er en rigtig juleelsker. Knus!

Mette sagde ...

hold da helt op, hvor er den flot. Det må da have været et kmpe arbejde. God idé