fredag, november 07, 2008

God week-end

Nu varer det ikke længe, før vi begiver os af sted på den årlige week-end på Odden sammen med Esben & Sus. Vejret er faktisk helt perfekt til den type week-end, vi skal på: vi sidder inde og kigger ud, mens vi drikker the, spiller spil og hygger os. Normalt drikker vi spandevis af julethe, men i år er der sket det rædsomme, at juletheen ikke kan købes før den 12.11. Meget træls! Vi må nøjes med almindelig the...

Jeg har fortsat julekortsproduktionen, men det er ikke ligefrem nemt at tage billeder af kortene i disse dage. Jeg har lykkedes med at få billeder af to af kortene. I år er jeg åbenbart ret begejstret for MME's juleserier:


Et af målene for i år generelt og julekortene mere specifikt er at få brugt nogle af alle mine sager. Jeg har lagt mine jule-rubons frem, så de kan blive brugt. Ind imellem skal man huske på de ting, man alligevel har liggende og se at få dem brugt. Er du slem til at glemme at bruge dine sager?

Jeg håber, at I alle sammen får en dejlig week-end.

5 kommentarer:

Majer sagde ...

Rigtig god weekend, vejret er jo perfekt til den type "undeholdning" :-)

Jeg har selv lige lavet en kurv med alle de ting der kan bruges til julekort osv. Ellers har jeg tendens til at bruge det, som ligger lige i nærheden. Men ikke denne jul ;-)

Charlie sagde ...

God weekend. Ærgerligt med juletheen.

Du kan tro jeg også har planer om en "snart sidste salgsdag-kurv" nu mine ting snart kommer frem fra flyttekasserne igen - for JO man kan godt glemme lidt hvad man har.

Søde julekort - suk jeg er lidt bagud - men kommer snart stærkt igen.

Netti sagde ...

Hov hvad er der sket med din header? den var vildt stor?

hvor lyder det som en hyggelig weekend sammen med venneren.. jegbliver helt misundelig.

Superflotte kort du har lavet. Jeg har selv det princip at kort skal helst laves af rester og så har jeg Betinas berømte kagefad stående hvor jeg ligger lidt dims op som jeg SKAL bruge. Jeg er nemlig slem til at glemme at jeg har tingene :o)

Charlotte sagde ...

Ja, jeg er rigtig slem til at glemme at bruge de sager jeg har! ... køber hele tiden nyt og glemmer "det gamle" som egentligt ikke er særligt gammelt! Ihhh altså!!
Det er nogle rigtigt flotte julekort du har lavet. Lækkert med rivningen og arkene/farverne du har brugt er skønne.
God weekend - håber i hyggede jer.

Sarah sagde ...

Rigtig fine kort.
Jeg har rimelig overblik over hvad jeg har. Men det meste hænger/står også fremme så jeg kan se det.