onsdag, november 12, 2008

I loooove Etsy

Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen: Etsy er så smart! For et par uger siden kunne jeg ikke finde mit "handmade by Cecilie" stempel, og det var ikke så fedt, når kortsæsonen for alvor er gået ind. Der var jo ikke andet for end at skrive i hånden - eller... Man kunne jo også forsøge at finde et nyt stempel. Enter Etsy!

Jeg fandt lige præcis et stempel, jeg kunne tænke mig. Og så skrev jeg til hende, der laver dem, for at høre om hun kunne klare vores danske særbogstaver. Intet problem var svaret. Så til min store begejstring kunne jeg få et stempel, hvorpå der står "glædelig jul fra Cecilie". Helt perfekt.

Stemplet er lavet af Zoopri.
Bogstaverne (staver JUL) er fra Isabella Smith.

Ikke alene kunne jeg få et stempel til mine julekort; jeg fik også nogle rigtig fine labels til at sætte på kuverterne. På dem står der også "glædelig jul" og så vores adresse. I kan se en engelsk udgave af mine labels her.

Jeg overvejer, om jeg ikke skal have et stempel til de kort, jeg laver i løbet af året... Noget andet end bare "handmade by Cecilie". Hmm... Hvis du skulle have et personligt stempel, hvad ville du så have til at stå på det?

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

waw et lækker stempel - jeg har sevl 2 og det ene står der hand made by... og det andet står der lavet specialt til dig dig og så mit navn

Unknown sagde ...

Jamen, jeg har faktisk et på dansk fra et amerikansk firma (paperangels). Kan faktisk ikke ordret huske teksten, men det er noget med: lavet specialt til dig, eller noget i den dur ;)

Det er et flot stempel du har fået lavet og meget personligt

Netti sagde ...

ud hvor er det stempel lækkert!