mandag, november 24, 2008

Så kommer julen

Nu har jeg holdt mit sidste fødselsdagsarrangement i år, og det betyder, at julen kommer. Jeg prøver virkelig at holde julen ude af lejligheden, indtil jeg er færdig med at fejre fødselsdag, men det er lidt svært. Især fordi jeg skal holde et julearrangement den 30. Og der skal der altså være julepyntet, ellers falder der brænde ned ;o)

Jeg har i år forsøgt at lave julekort i par, således at jeg ikke ender med en masse cardstock stykker, og så jeg kan "genbruge" et design og ikke skal finde på noget nyt til at julekort.


7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Uh, kan også mærke at julehumøret kommer snigende her og den står nok også på julepyntning i den kommende weekend

Karina Beck sagde ...

Søde og enkle julekort, du har lavet.

Heidi sagde ...

jeg er også begyndt at tælle ned til julen - eller den 1 advent hvor den starter her i huset.. rigtig skønne julekort du har lavet og syntes de nedderste er rigtige søde og enkel - må nok liftes ;o)

Anonym sagde ...

rigtig god ide og genbruge ideerne fra det ene kort til det næste :)
de er rigtig flotte.

Charlie sagde ...

Selvom jeg HADER at seriefremstille har jeg også besluttet at "2 ikke er en serie" så jeg kommer til at lave det på samme måde. Fine kort - rigtig sødt med snoren omkring hjertet.

Linda sagde ...

For hulen da hvor er det nogle flotte julekort du har fået banket sammen.

Margit sagde ...

Sikke søde julekort du har lavet.
Og dejlige stemningsbilleder... og så kom sneen altså idag... i hvert fald her på østkysten af Nordsjælland :-)