søndag, august 03, 2008

Ums - endnu flere farver

Den 21. september fylder Lifetime Moments seks år, og det betyder, at vi er ved at planlægge et stort crop med kurser, udfordringer mm. Som sidste år laver vi et antal kurser, hvor man kan købe kits til at lave hele projektet. Mit projekt er at lave et minialbum med Maya Roads nye cupcake minialbum. Jeg fik albummet fra Maya Road i går, og jeg havde fået papirerne mm fra Lifetime torsdag, så i går var jeg klar til at gå i gang. Papirerne jeg bruger er fra Rose Moka, og de er super lækre; de har lige præcis det umf, jeg har behov for for tiden:


Albummet er ikke færdigt endnu, men det er mægtigt at arbejde dels med albummet og dels med papirer, bogstaver og bånd. Ums! Lifetimes forum og galleri er desværre nede, men Thad arbejder på at få det hele op og køre igen. Hold øje med butikken (som ikke er nede) og forummet, hvis du er interesseret i at deltage i septembercroppen. Det vil være rigtig hyggeligt at se flere danske kendinge deltage - husk at vi har et forum, hvor man kan skrive på dansk, hvis man ikke er så tryg ved det engelske.

I dag kommer Liza en tur til Nørrebro, så vi skal finde på noget sjovt at lave ;o) Der er sommermarked lige i nærheden, så måske smutter vi ned og ser på det. Og så skal der vel også scrappes / laves lidt kort, ses en film eller to, og endelig har jeg nogle bananer, der skal transformeres til muffins i løbet af dagen. Jeg håber, at du nyder denne dejlige svale søndag.

5 kommentarer:

Karin sagde ...

Ummm, lækre sager. Glæder mig til at se hvad du får ud af det :-)

Jette / ma11edina sagde ...

Ih, hvor ser det lækkert ud!! Det er et skønt farveorgie at kigge i din blog, hvad enten det er scrap eller hjem :-)
Glæder mig til at se minialbummet, det ser enormt spændende ud :-)
Pssst...der ligger en award til dig på min blog.

Netti sagde ...

Hvor ser det papir fedt ud og sikke et sødt minialbum.

lam sagde ...

ja jeg regner da med at deltage, for sidst der var crop der var det fed udfordringer. ja det papir er for lækkert mit kom ind ad døren i lørdags.

fie & Co sagde ...

Uhm... Sikke et farve mix:0) ELSKER det!