mandag, august 11, 2008

Tak for dig

Jeg har omsat flere nye papirer til et layout med et billede af Kristian. Denne gang er det et billede fra vores tur til Fyn med Warren & Norri. Vi stoppede for at kigge på en valmuemark, og Kristian fik en næroplevelse med marken:

Layoutet er baseret på en Becky Fleck skitse.

Papirerne er de nye Fancy Pants Daily Grind, som kan bestilles hos Lifetime. Vi har fået prøver, der er 8x8", så jeg synes ikke lige, der var nok til at lave et 12x12 layout med dem. Men da jeg har købt 3-rings albums fra We are Memory Keepers, kan jeg mixe 12x12 og 8,5x11 layouts i samme album. Det er faktisk en sjov effekt at have de forskellige størrelser mixet mellem hinanden. Samtidig giver det mig mulighed for at veksle mellem forskellige størrelser, hvorved jeg ikke sidder fast i én bestemt størrelse.

Er du loyal mod en bestemt størrelse eller mixer du også?

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ingen mix her, kun 12x12 ;) Aii, jeg må også prøve at eksperimentere lidt, men har for nyligt lavet et 6x12 lo, men følte mig svært begrænset, så det blev kun til det ene, hehe.

"Næroplevelse med marken", jeg gætter på at gemalen IKKE er fra landet :0)

Charlie sagde ...

Sikken en sommerside - jeg har heller ikke mikset sider endnu, men man skal jo aldrig sige aldrig, vel.

Fordi jeg er en ret fast gæst, har jeg udnævnt dig til en af mine blogvenner og givet dig en award.

=0)

Inge-Britt Pedersen sagde ...

nej - jeg blander ikke. jeg kan lide at have god plads og derofr hænger jeg ved 12 x 12. Men jeg er ved at blive bedre til at lave små albums - så måske er jeg på vej..

Jette / ma11edina sagde ...

Så lækkert det er, skønne sommerfarver også!! Jeg har kun lavet ét 6x12 LO, men har lige bestilt ring-albums, så ideen med forskellige størrelser i samme album er super god, tak for det ;-)

Netti sagde ...

heller ingen mix her. Jeg scrapper kun 30x30 - dog kan jeg godt finde på at lave et minialbum men der går godt nok langt imellem.

Superlækkert layout du har lavet. jeg er vild med farverne..det er SÅ lækkert!