lørdag, august 09, 2008

Jeg har scrappet hele dagen...

Jeg blev vældigt inspireret af skitsen på 1-2-3 scrap, så den har jeg arbejdet med i formiddags (ved ikke om man må poste den, så det må jeg hellere vente med). Det er en super skitse, og jeg blev tilfreds med resultatet. Mens jeg var ved at lægge de sidste detaljer på layoutet ringede det på døren - det var postbudet, som medbragte en pakke fra en Etsy-sælger og en pakke fra Lifetime! Den sidste indeholdt mine design team prøver fra sommerens CHA. Ums, der er fine ting.

Dagens andet layout blevet lavet med nogle af de nye ting, nemlig nye Scenic Route Sonoma papirer, Pink Paislee alfabet stickers og Zva Creative blomster:


Jeg har forsøgt at finde papirer til disse billeder i et par måneder, men det har ikke været så lige til. Nu lykkedes det endelig.

I den anden pakke var der dels en gave, som skal vente nogle måneder på at blive foræret væk, og dels et viskestykke til køkkenet:


Viskestykket har den sødeste lille "naive" fugl og farverne er perfekte til køkkenet. Om jeg nænner at bruge viskestykket er så en anden snak. Jeg har købt det hos Bean Pickle Sprout - smut forbi og se hendes super nuttede ting. Men vær opmærksom på, at Etsy kan være stærkt vanedannende og potentielt halvpebret, selvom de enkelte ting ikke er så dyre.

2 kommentarer:

Ditte sagde ...

Så har du nok haft en dejlig dag, det er jo ren luksus at kunne scrappe en hel dag. Skønt LO du har fået lavet, elsker orange, det er en skøn, varm farve, og der er da så absolut efterår i luften på dit LO. Kan rigtig godt li´ de bogstaver du har lavet overskriften med. Mht. Etsy, så må jeg nok udsende samme varsel som dig, nøøøj der er mange rigtig fine hjemmelavede ting. Jeg har selv købt baby metervarer denne sommer på Etsy, de er bare så søde og uundværlige... Kommer helt sikkert til at handle der mere. Håber ellers du har haft en dejlig sommer. Knus fra Ditte

lam sagde ...

Hvor er det dejligt at høre, at min skitse kunne inspirerre dig og ja du må gerne vise det på din blog. Der er jo ikke noget med afstemning,da det er Netti og jeg der er de "hårde" dommer, så hvis du vil dele din ide med andre, så det okay med os ;O)
Super flot layout og nej hvor jeg glæder mig til at det papir kommer hjem i min postkasse. jeg ahr forudbestil det hos lifetime moments sammen med en masse andre preorders. Tak fordi du viste mig vejen til den geniale butik