tirsdag, august 12, 2008

Mere Fancy Pants

Jeg fik lavet et layout mere i går, og jeg brugte endnu et par papirer fra Fancy Pants' Daily Grind serien. Billedet er fra Kronborg i juni, hvor vi viste Norri & Warren rundt i Danmark. Det var nemt at få 8x8" papirerne til at slå til til et 8,5x11 layout, så det er nok ikke sidste gang, jeg gør det.

Layoutet er baseret på en Becky Fleck skitse.

I dag er det den 12. august, og det betyder, at det er tid til 12 of 12. Jeg har første billede i kameraet, men der er 11 tilbage, så jeg må finde på noget ;o)

Hav en dejlig tirsdag.

2 kommentarer:

Netti sagde ...

Sikke et virkelig flot billede af Kronborg..Du kan nu noget med et kamera.
Det er et virkelig s ødt layout du har lavet. Fedt som det flotte billede er kommet i centrum og også fremhævet.

Marianne sagde ...

Du har for meget tid, Cecilie!

Dejligt at kunne følge dig lidt her fra sidelinien. Utrolig flotte atc, kort og Lo's du får lavet.

Bare et lille kuk

//Marianne