mandag, april 26, 2010

Alma Fjot (layout #35)

Layout #35 i 2010.

De her fuldstændig bedårende billeder af min niece er fra klokken 12 i dag. Sus delte dem med mig, og jeg var nødt til at rydde bordet og scrappe dem med det samme. Layoutet er baseret på en PageMaps-skitse.


Gamle KI alphabet soup.

Titlen er ikke mit forsøg på at være morsom, men derimod barnets kælenavn, så det er forældrene, der står til ansvar for det tossede kælenavn. Men det passer måske egentlig meget godt til den lille tossede godte på billeder?


Flere gamle sager.

De her små stofmærke er noget af det gamle, der er kommet til ære og værdighed - mere fra lageret!


Et enkelt af hjerterne stikker ud over papiret for at give det bare en lille detalje.

En gammel deltalje, der også er kommet til ære og værdighed igen.

5 kommentarer:

Margit sagde ...

Det kan jeg da godt forstå... sikke herlige billeder af en lille (næsten) ny.
Hvor er du blevet god til at bruge af lageret...
Gid jeg kunne prale af det samme...
Synes jeg flytter med de samme ting og sager hele tiden... ;o/

Karina Beck sagde ...

Det er et dejligt layout med lille Alma. Skønne billeder. Man skulle tro at hun lavede fjollede ansigter med vilje. Lækker gennemført farvekombination.

Karina Beck sagde ...

Det er et dejligt layout du har lavet med lille Alma. Man skulle tro, at hun har lavet fjolleansigterne med vilje ; )
Flot gennemført farve!!

Trine sagde ...

Du arbejder godtnok hurtigt. Impoinerende - men jeg kan da også godt forstå det, med sådan en inspiration. Sikke dejlige billeder.

Det er et rigtigt flot lay out. Enkelt med fede detaljer. Jeg har også en masse rester. Nogle gange kommer kasserede sager altså til ære og værdighed. Derfor er jeg også dårlig til at smide ting ud. Det KUNNE jo være, at man kunne bruge det engang.

Tak fordi du beviste, at jeg havde ret ... he, he

Charlotte sagde ...

Super søde billeder.
Elsker bare sort/hvid og rød sammen - og farverne på dette LO er ingen undtagelse. Super flot! :0)