mandag, september 07, 2009

Voldemort og pindsvin

Udstyret med Basic Greys Halloween-serie Eerie satte jeg i gang med at lave to layouts. Det første blev meget mørkt og "ondt", men da billederne viste min veninde Susan's søn blive forvandlet til Voldemort, passede mørkt og ondt jo fint. Jeg gik løs med maling og distressing for at få papir og billeder til at være endnu mere rå.


Da jeg var færdig med dette layout, havde jeg vældigt behov for at scrappe noget lyst og afdæmpet. Frem sprang idéen om at scrappe min lille pindsvineven med papir fra Eerie. Til dette layout holdt jeg distressingen og "ødelæggelsen" på et minimum og valgte mildere detaljer. Men sjovt nok virkede de nye puffy glimmerthickers på begge sider.




Using Basic Grey's Halloween line Eerie I set to work on two very different layouts. I scrapped the Voldemort-layout first and went to town with paint and distressing effects. After finishing this layout I really needed to make something light and happy. This need was transferred into a page about my hedgehog friend. My second layout was made with much less distressing to achieve a softer look. It came as a surprise that the green thickers matched both layouts.

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Det er imponerende at man kan lave 2 så forskellige LO'er med papirer fra den samme serie. Jeg er helt vild med dem begge og bogstaverne er superlækre og giver en rigtig god effekt.

Netti sagde ...

Sikke en enorm effekt du har givet det første..det er vildt uhyggeligt og samtidig flot lavet. Jeg kan godt forstå at du trængte til lyst bagefter :) Begge er meget flotte.