søndag, september 06, 2009

Papmachegræskar (246/365)

246: lørdag den 5. september

Da jeg gik i skole, synes jeg, at formningstimer, der involverede papmaché, var urimeligt træls. Jeg ved ikke, om det var det kolde klamme tapetklister eller det faktum, at jeg ikke havde fantasi til at puste liv i papmachéen, men jeg kunne altså ikke lide det. Alligevel hoppede jeg straks på idéen, da jeg så Martha Stewarts papmachégræskar. Nu får vi se, hvordan det bliver, når jeg har lavet en hel samling og fundet noget lys at sætte inden i dem.



Using a Martha Stewart instruction I sat to work on papier-mache pumpkins. I never really enjoyed papier-mache when in school but this time around I had a lof of fun. I'll be making a collection of pumpkins like Martha's.

3 kommentarer:

mette alias speedie sagde ...

de er bare gode de graskar de skal nok bringe lykke ;-)

Ida sagde ...

Hvor er de fine!!! De skal nok blive et kæmpehit til Halloween festen.

Anne Thormose sagde ...

Hvor er de bare søde. Er det lavet af orange silkepapir?