lørdag, september 05, 2009

Halloween på vej (245/365)

245: fredag den 4. september

Jeg er ansvarlig for at koordinere planlægning af AIWCCs årlige Halloweenfest for børn og deres forældre. Det er naturligvis en perfekt lejlighed til at prøve lidt forskelligt Halloween-pynt af. I går lavede jeg papmachégræskar og nogle sjove runde foldede ansigter. Det bliver helt sikkert skægt at udsmykke lokalet, når vi når frem til slutningen af oktober.



I am working at collecting ideas and inspiration for AIWCC's annual Halloween party. I am doig folded hang ups, fake pumpkins and fallish banners. Should prove a lot of fun.

4 kommentarer:

Ida sagde ...

Det ser ud som om du er kommet godt igang. Det er jo ogsdå lige dig alt det Halloween halløj. Jeg er sikker på det bliver en god fest. Fortsat god arbejdslyst ;)

Dorit sagde ...

I går købte jeg en flagermuse-die til crop i Jylland, så jeg er også til at lave noget halloween-agtigt !

Charlie sagde ...

JUBII så skal jeg snart have den FIIIINE æske jeg fik af dig sidste år frem igen. I går faldt jeg for en lille Vampyr-QK - så min Halloween samling vokser stadig. Glæder mig til at se hvad du får lavet til de små "englebasser".

Netti sagde ...

Det er da også lige dig at lave sådan noget. Jeg kan godt forstå at de spurgte dig. Du tager vel nogle billeder når du har udsmykket lokalet ikk?