torsdag, september 03, 2009

Merry Christmas, Happy Holidays (244/365)

I går var jeg så heldig at få endnu en sending design team-prøver hjem fra Lifetime Moments, og denne gang drejede det sig om papirer og produkter fra to KI-serier: Good Tidings og Heirloom. Jeg lagde ud med et layout og to kort lavet med Good Tidings; det er en rigtig fin serie i utraditionelle julefarver. Klassisk for KI er seriens embellishments lækre, og der er rigeligt af dem.


Et enkelt billede fra sidste års julepynt pryder layoutet. Hjertepapiret er super lækkert lace cardstock med glimmer, også fra KI. Det er perfekt til lidt ekstra julestemning.

244: torsdag den 3. september

To kort, hvor det venstre er lavet under inspiration fra en Becky Fleck skitse, mens det andet er fra fri fantasi.



I got new papers yesterday: KI Memories Good Tidings and Heirloom. Here I've used Good Tidings to make a layout of last year's Christmas decorations and a couple of Christmas cards.

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Meget utraditionelle papirer, men jeg kan godt lide det du har lavet med dem. Jeg ville nok selv have svært ved at bruge dem, men jeg er nok mere til det traditionelle.

Netti sagde ...

Hvor er jeg imponeret over det du har fået ud af det. Det er vildt flot. Indrømmet papiret er ikke lige mig. Men det er Så flot lavet.