tirsdag, september 01, 2009

Gæstedesigner hos Inspired Blueprints


Jeg fik for nogle måneder siden, fik jeg en invitation til at være gæstedesigner på Inspired Blueprints. Det ville jeg naturligvis gerne, og i dag er skitsen så lagt på hjemmesiden, og jeg kan vise layoutet her på bloggen. Kig forbi Inspired Blueprints og se, om du også kan blive inspireret.

blinkie_general



A few months ago I got an invitation to be a guest designer for Inspired Blueprints and today my layout was revealed on the page.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sejt!

Dorit sagde ...

Det er mægtig flot, kan godt li' baggrundene: papiret med ternede huller, stjernen og strimlen med huller. Og så er billedet taget fra en rigtig fin vinkel !!
Det er lige i vinkel, du !

Karina Beck sagde ...

Det er et superlækkert drengelayout. Flot brug af materialer.

Connie sagde ...

wauw, et lækkert layout. Skøne detaljer. Det kommer jeg nok til at lifte.
Overskriften passer perfekt til et billed jeg har liggede.

Gitte sagde ...

Waow hvor er det drenge-LO bare skønt. Vild med skitsen. Kanon flotte farver.
Hvor er det et godt billede af Bertram.:)
Gæste-designer sejt. Du er også utrolig kreativ.:)Tillykke med det.:)
Du må ha' en rigtig dejlig uge.
p.s jeg er helt vild med dit Kong vinter LO.:)

Ida sagde ...

Bertram er bare så sød! Jeg er helt vild med stjernen bagved billedet - den passer supergodt til titlen.