tirsdag, september 08, 2009

Starbucks Mornings Bonn (248/365)

248: mandag den 7. september

Jeg er officielt værtinde for AIWCC's Starbucks Mornings her i Bonn. Konceptet er ganske enkelt, at vi mødes mandag morgen, drikker en kop kaffe sammen og snakker. Desværre står AIWCC ikke særlig stærkt her i byen, så vi var kun to i går morges; heldigvis klikkede vi og havde en hyggelig kaffesnak.


Monday morning is the time for Starbucks Mornings here in Bonn. We were just two participants but we had a nice chat and a great cup of chai so it was great.

3 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hej du - hvor morsomt - jeg har engang solgt raffle-tickets for denne forening, da jeg arbejde for en chef hvis hustru var amerikaner. Der må da HELT sikkert sidde flere hjemme foran skærmen - måske bliver der sendt Oprah eller Dr. Phil på det tidspunkt I mødes?? (Og no offence - jeg ser selv de to i ny og næ når jeg har tid)

Ida sagde ...

Det er da i hvert fald en start og forhåbentlig kommer der flere til hen ad vejen. Synes det er flot at du kaster dig ud i at være værtinde for Starbucks Mornings i Bonn.

Netti sagde ...

Ved du hvad - jeg tænkte sådan på dig i London når jeg gik f orbi den ene Starbucks efter den anden :) Det så hyggeligt ud og det var lige før jeg ærgede mig over at jeg ikke drikker kaffe :)