søndag, september 06, 2009

Et pindsvin i stiveste stads (247/365)

247: søndag den 6. september

K og jeg var en tur på et par af byens museer søndag, og vejen gik igennem Hofgarten. I udkanten af parken opdagede jeg et lille puslende dyr: et fint pindsvin, som tøffede rundt i buskadset. Desværre var han ret genert, så han krøllede sig sammen og ville ikke sige hej, så K og jeg gik videre. Vi kom ikke land, før jeg hoppede op i luften, fordi der var puslen i buskadset igen: endnu et pindsvin. Denne lille fyr var mindre genert og ville gerne lade mig tage billeder.



On a walk through Hofgarten we spotted a hedgehog who wasn't really willing to have his pictures taken. Walking on a few metres we stumbled on another little fellow and he was much more eager to have his pictures taken.

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Hvor er den nuttet! Der er rigtig efterårsstemning i det billede ;)

Netti sagde ...

Dem har vi ofte i vores have. De elsker at putte sig under bladene.