søndag, september 13, 2009

Årets først (254/365)

254: søndag den 13. september

Jeg elsker råkost, og jeg spiser det nærmest dagligt henover efteråret, gennem vinteren og godt ind i foråret. I dag har jeg lavet sæsonens første store portion råkost, og jeg glæder mig til at nyde den om lidt. Det lille hokkaido i billedet har jeg i øvrigt selv dyrket på terassen; det blev desværre ikke ret stort...


I love carrot salad and I eat three of out of four seasons. Today marks the beginning of the season for this delicate salad. The smaller of the pumpkins grew on our terrace.

3 kommentarer:

Netti sagde ...

Um jeg elsker også råkost. Specielt med lidt æble i. det giver sådan en frisk smag :)

Ida sagde ...

Det ser lækkert ud! Velbekomme ;)

Charlie sagde ...

Nu er det heldigvis ikke kun STØRRELSEN det kommer an på, så jeg syn's det er verdens fineste Hokaido du har fremavlet.... og den smager sikkert også godt. Knus