torsdag, marts 11, 2010

Overblik (layout #26)

Layout #26 i 2010.

Jeg blev så inspireret af at arbejde med Origins-papirerne i går, at jeg fortsatte. Det sker ikke ret tit, at jeg laver mere end ét layout på en dag, men i går var sådan en af de dage.


Gamle rubons taget til nåde.

Layoutet er baseret på en PageMaps skitse, og også her brugte jeg ældre produkter. Denne gang er der tale om rubonbogstaver, som jeg bruger alt for sjældent - til trods for at jeg har alt for mange... Det var dejlig nemt at bruge rubons på dette ternede Origins-papir.


Mere bånd.

Jeg forsøger at få brugt nogle af alle mine ting, og jeg har også gevaldigt meget bånd, så jeg har fokus på at forsøge at få brugt noget af det. Jeg tror, det er godt at udfordre sig selv til at bruge bestemte ting. Har du også alt for mange scrapting, og hvad gør du for at få dem brugt?



I was so inspired by the Origins papers that I did a 2nd layout yesterday. I very rarely do more than one layout in a day but yesterday proved to be different. As with my first layout I dug out some older products (rubons alfabets) and made sure to use them. It seems I need to challenge myself to get things used - do you feel the same way?

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Dette layout er helt vildt flot. Lækre faver, papirer og skitse.
Du må have en god forårsdag.

Jette / ma11edina sagde ...

Smukt og harmonisk LO! Flotte papirer du har brugt til det gode billede :).
Uhh...gamle sager...noget bli´r gemt og brugt, andet forærer jeg til en nevøs datter som får lidt af mig ind i mellem. Men jeg har da ikke for mange scrapting, nej da *S*
Ha´ en dejlig dag :D

Anonym sagde ...

Hvor det bare super flot det LO...skønt papir og det matcher bare dine fotos så godt...sjovt som man kan opdage nye ting/steder i hverdagen...synes de figurer er flotte, sjove og dekorative, skæg idé. Han en dejlig dag med flere overraskelser :O)

Charlie sagde ...

Jeg har bestemt (tihi) ikke for mange scrapsager - men forsyner også nogle små nybegyndere og så kommer der jo tit "alt undtagen køkkenvasken" på et kort - det hjælper også lidt. Dette LO er også superlækkert. Flot runding på din syning.

Eva (Fister) sagde ...

Lækkert layout - og godt billede.
Jeg har også købt stort set alle papirerne i serien, de er rigtig lækre.

Charlotte sagde ...

Super godt billede og lækkert LO. Origins arkene passer godt til det foto. Jeg er også vild med den serie og har da også lavet lidt med den. :0)
Rigtig god dag til dig.