tirsdag, april 14, 2009

Vort nabolands vemodige köttbullar (104/365)


Dagens billede er virkelig ikke ret imponerende, det skal jeg indrømme, men det har været en rigtig dejlig afslappet dag for mit vedkommende. En kort bytur med lidt shop til mig og til lejligheden, samt til frokost efterfulgt af gamle udgaver af Mads og monopolet på hotellet.

Her til aften har Kristian og jeg været en tur i den lokale udgave af Ikea, som på langt de fleste vis ligner den Ikea, jeg er vant til at komme i i Gentofte. Én forskel er dog, at den svenske shop i denne Ikea er massivt stor (der var en gang en lignende i Gentofte, men den var aldrig så stor). Skulle vores hjemve efter Skandinavien blive for overvældende, kan vi tage i Ikea og købe köttbullar, gifler, knækbrød og sild. Tænk engang...

2 kommentarer:

Karin sagde ...

Jeg følger jo med hver dag, selv om jeg ikke kommenterer så tit. Spændende med jeres nye liv, og det er jo ikke så ringe endda, at ha en Ikes lige i nærheden, og så endda med svensk mad :-))lugter jo lidt af DK.

Charlie sagde ...

Ja IKEA kan man jo finde allevegne så det er ikke nødvendigt at have sild med i kufferten når mor og far kommer på besøg. =0) GODT du spurgte hvordan man snurrer - det har jeg så skrevet på bloggen nu - troede det var en gammel ide som alle kendte så derfor ville jeg ikke tage æren for den - men nu er det forklaret - forhåbentlig så det kan forstås.