mandag, april 06, 2009

Tak Esben (95/365)


Kristian er fløjet til Bonn, så jeg er alene hjemme og sørger for de sidste ting i forbindelse med vores flytning. I går var der en del kasser, der skulle bæres ned i bilen, så jeg kunne køre dem over til mine forældre. Jeg var så heldig, at Esben havde tilbudt og hjælpe, og det benyttede jeg mig af. Esben så godt nok en lille smule bekymret ud, da han spottede denne stabel kasser i vores ene stue - måske troede han, at det var dem, der skulle slæbes ned ;o)

2 kommentarer:

Netti sagde ...

Hvor er det dejligt at han gad hjælpe dig når Kristian nu er rejst i forvejn :) Forstår godt hans bekymring da han så disse kasser :)

Charlie sagde ...

NEJ Esben - det er jo Cecilies scrapsager der skal med til Bonn ;o). Og hvem ved - måske er det ikke engang en joke - jeg fyldte jo 20 kasser da jeg tømte mit scraprum for at sætte det i stand.