tirsdag, april 21, 2009

Spisestue (111/365)

Det går fremad! Jeg tror, at jeg fik tømt og sorteret omkring 10-15 kasser tirsdag. Det er lidt problematisk, at vi ikke har noget klædeskab, for det har medført at vores tredje sal flyder med tøj. Det ser jeg på, når jeg kommer tilbage til Bonn efter en lille uge i Danmark og Sverige - og nej I får ikke lov at se rodet!


Da jeg så småt havde fået tømt kasser nok til, at man kunne se gulvet i vores spisestue, satte jeg mig for at få indrettet stuen lidt. Stuen på første sal er stort set indrettet, hvis man ser bort fra, at det vil være godt med billeder på væggene og måske nogle gardiner, og efter tirsdag er spisestuen sådan set også klar.

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Det er godt at se at det skrider fremad med udpakningen. Jeg er vildt imponeret over så meget du har nået!!! Det ser ud som om I har masser af plads og det er jo dejligt. Fortsat god arbejdslyst med at pakke ud ;)

Charlie sagde ...

Tisk tisk tisk =0) roder 3. salen - så er det da godt I har et par stykker mere at leve på. Håber der snart kommer en tysk "postmand Per" forbi jeres nye adresse... hmmmhmmmm hmmm hmmmm ...... (hemmelighedsfuld nynnen)