onsdag, januar 23, 2008

Ups...

Jackie har et fantastisk udsalg i 48 timer - 50% på alt fra American Crafts. Det kunne hverken Louise eller jeg stå for, så vi shoppede igår. Det bliver ikke kønt på scraprevisionen, det er helt sikkert. Til gengæld fik vi en masse for ikke ret mange penge. Herligt.

Jeg har et vejledermøde på fredag, så jeg knokler for at få læst de værker, jeg skal have læst indenda. Jeg læste det ene i dag, og det var spændende. Det er fedt, når man bevæger sig længere ind i et emne, og kan genkende begivenheder og personer. Så begynder fornemmelsen af, at jeg kan ende med at vide noget om det her, at melde sig. Jeg er naturligvis spændt på mit vejledermøde, fordi vi skal diskutere specialets problemformulering, så jeg kan få skrevet og afsendt dispensationsansøgningen til studienævnet. Det er frustrerende, at det skal være nødvendigt, men jeg kan på den anden side ikke forestille mig, at de afviser min ansøgning. Hvis ikke Michael skulle vejlede dette speciale, ved jeg ikke, hvem der skulle.

Ingen kommentarer: