søndag, januar 13, 2008

Afhængighed...?

I dag og en del af imorgen er Thad i gang med at opdatere forummet på Lifetime. Det betyder således, at vi ikke kan bruge forummet, ikke kan småsnakke med hinanden, ikke kan følge med i hvad der sker i hinandens liv... Og tænk, at man kan savne det så hurtigt.

Jeg så, hvordan Lifetime så ud imorges, og blev straks enig med mig selv om, at det syn måtte jeg scrappe. Så derfor dette layout (som er et direkte lift af Mirandas "Text Me" layout):



I går begyndte jeg på et layout efter en af scrapfestens bonusskitser, og jeg gjorde layoutet færdigt her til morgen. Skitsen, og dermed mit layout, er baseret på Susans "The Perfect Ending" layout:


Og for de danske (eller svenske) scrappere, der kigger forbi, så er Scrapfest en tre måneder lang cybercrop, vi holder vinter og sommer på Lifetime. Det koster $10 at være med, der er daglige challenges, bonuschallenges, week-end cybercrops mm. Alt efter hvor mange layouts man får lavet i løbet af de tre måneder, får man rabat på sit næste køb i butikken. Det er super hyggeligt at deltage i scrapfest, og det vil da være herligt, hvis nogle af jer danske scrappere havde lyst til at deltage. Så snart forummet er oppe at køre igen, skal jeg lægge et link ind her på siden.

1 kommentar:

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke nogle lækre layouts, du er super go' til at få nogle fede detaljer med og det er så sjovt, at du scrapper forummets opdatering :) Ja man bliver jo helt afhængig af de steder man hænger ud her på nettet :)