torsdag, januar 03, 2008

Tak Kristian

Pyha!! Jeg havde lavet ny header til bloggen, og så kunne jeg ikke få den til at være i den størrelse, jeg ville have. Godt man er gift med en mand, der har større pc-indsigt og -tålmodighed. Den nye header er oppe, og så kan vinteren godt komme for min skyld!

Jeg håber, at I alle kom godt ind i og i gang med 2008. Kristian og jeg nød vores stille nytårsaften herhjemme. 1. januar kom Esben & Sus forbi til spil og rester, og jeg vandt endelig et spil ;o)

3 kommentarer:

Gitte sagde ...

Sikke en flot header - den kan man da godt lige sidde og blive lidt misundelig på.
Rigtig godt nytår til dig og din familie.
Jeg glæder mig til at høre om du skal på nye scrap - eventyr i det nye år.
Ses vi i Sverige ?

Linda sagde ...

Hold da helt op Cecilie hvor er det en flot header. Du ka bare det der :0) også selv om der skal hjælp til. Det må sq da være rart at man kan spørge nogen og der bare gør det wupti "så er den i vinkel."

Marianne sagde ...

Super flot header!

Har lige været inde på den funny homepage - got a big laugh!

//Marianne