onsdag, januar 16, 2008

Kun lidt scrap og mere speciale.

Det er ikke blevet til så meget scrap, fordi jeg er opslugt af mit speciale. Jeg lavede dog et meget enkelt layout i går, inspireret af en "art challenge" på Lifetime:

Billedet er fra Nürnberg, hvor alle menneskerettighederne står på søjler som denne. De står i en søjlegang og er et virkelig smukt syn.



Jeg fandt et, for mit speciale, helt centralt citat forleden dag, og siden har jeg været helt fanget af at læse mere. Der findes vitterligt et speciale i dette emne! Nu skal jeg have læst de tre værker min vejleder anbefalede færdig, og så skal jeg have søgt om dispensation til at have min vejleder som vejleder (KU-teknisk halløj). Det bliver så spændende at komme i gang med at skrive!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Det er altså lidt strengt at ens speciale skal tage al ens skønne fritid ikk´:) Men godt at du fik tid til at være lidt kreativ alligevel - jeg napper mig også lidt fritid ind imellem når skrivningen bliver for langhåret !!