mandag, januar 21, 2008

Extreme crop

Det har været en week-end med fart på: vi har haft julefrokost, extreme crop på Lifetime samt lidt geocaching til at udfylde timerne. Men det har også været en god week-end. Kristian og jeg holder fast i vores beslutning om kun at have et arrangement pr. week-end. Det er vi simpelthen nødt til, ellers kan vi ikke hænge sammen.

Der har som nævnt været Extreme Crop på Lifetime, hvilket betyder, at der er en masse forskellige udfordringer, man kan arbejde med. Jeg har nået et par stykker indtil videre:



Layout er baseret på en Page Maps, Becky Fleck skitse. Jeg holder meget af at scrappe efter hendes skitser, da jeg så kan koncentrere mig om håndværket fremfor designidéerne. Det er dejligt som afveksling til design team opgaver.

Billederne er fra week-ends kølige geocachingtur ved Strandvejen.

3 kommentarer:

Majer sagde ...

Flotte kort du har lavet. Og så er det er lækkert LO i nogle skønne farver. Takker for linket til skitsesiden. Den skal jeg lige besøge :-)

Unknown sagde ...

Extreme crop - er sådan et crop ikke altid mere eller mindre ekstremt, hehe ;)

Det er nogle super lækre ting du har fået lavet, fedt lo !!

Sarah sagde ...

Rigtig lækre kort og superflot LO. Det lyder sjov med det geocachingtur, det må prøves en dag.