torsdag, september 11, 2008

Skægt produkt...

Jeg var forbi Dreampapers i går for at købe et par Zig Writers. Jeg kunne naturligvis ikke lade være med at blive fristet af Anettes udvalg af American Crafts produkter og punchinella. Det er da et alt for skægt produkt! Jeg slog op på nettet og fandt ud af, at det er et restprodukt fra produktionen af palietter; det er da udnyttelse af alle dele af et materiale ;o)

Mine forældre har begge fødselsdag, mens Kristian og jeg er på ferie, så derfor havde jeg gaver med til dem, da vi var til middag i dag. Min fars gave var pakket ind i en æske pyntet i Cosmo Cricket Hello Sunshine papirer og punchinella, mens min mors var pakket i sort silkepapir med en lille sløjfe af punchinella:



Det er fedt, at man kan vride i punchinellaen på alle mulige måde. Jeg tror, det bliver et nyt favoritprodukt her hos mig:

3 kommentarer:

Mutte sagde ...

Det se super skønt ud. Det produkt må vist også på min ønskeseddel.

Charlotte sagde ...

Hvor er det bare FLOT! Og nu fandt jeg ud af hvad punchinella er for noget! Tak for beskrivelsen og nu skal jeg ud og shoppe! hehe :-)
Jeg er sikker på dine forældre blev glad for så flot indpakkede gaver!
God weekend!

Kreateten sagde ...

Sikke en fin sløjfe! Det må da vist liftes!