søndag, september 28, 2008

Lone & Steens gave

Kristian og jeg forærede Lone og Steen (se tidligere indlæg) et scrappet album med billeder fra deres første dag som mand og kone. Jeg glæder mig til at arbejde med billederne fra brylluppet, og jeg er ved at surfe rundt på Lifetime for at finde passende papirer ;o)

I stedet for en gave havde jeg lavet et gavekort, og æsken var et lift fra et kort i en kasse den svenske scrapper, Åsa havde lavet. Inden i lå en lille matchende seddel på et leje af silkepapir. En ret lækker måde at give et gavekort på egentlig - jeg elsker at lave æsker!

4 kommentarer:

Charlie sagde ...

UHA den er vel nok fiiiin. God ide - det må jeg huske.

lam sagde ...

super flot ide og ja æsker er dejlige

Netti sagde ...

Sikke en god ide til gave og hold da op hvor er den flot lavet. Håber du viser billeder fra brylluppet når du har scrappet dem.

Ida sagde ...

Det er bare en superflot æske! Jeg er sikker på at de blev glade for gaven. Dejligt efterårsbillede - jeg elsker den slags billeder!!!