tirsdag, september 30, 2008

Mine svigerforældres grund

Mine svigerforældre er ved at bygge hus, og jeg har tilbudt at lave et album med den proces, det er at bygge et hus. Byggeriet er for alvor kommet i gang nu, og derfor er jeg for alvor kommet i gang med scrapperiet. Albummet bliver 8x8, og det er fedt at arbejde i den størrelse.

Dagens layout er lavet med materialer, jeg fik ind af døren i eftermiddags: nye Fancy Pants papirer (Daily Grind og All Fall), Basic Grey chipboard bogstaver (de er bare fede), Zva Creative filtblomster, thickers, nye Bazzill Just the Edges og lidt MM brads:

Baseret på Becky Fleck minimap

Det er tanken, at mine svigerforældre selv kan skrive lidt på hvert layout. Så bliver albummet også mere deres eget, og det kommer til at dokumentere processen bedre - håber jeg.

2 kommentarer:

Inge-Britt Pedersen sagde ...

Flot. jeg kan næsten ikke vente med at få mine papirer. Det er en god ide at dokumentere deres projekt

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er det en god ide, at scrappe et album om byggeprojeket! Flot LO!