tirsdag, september 16, 2008

Første opdatering

Man skulle tro, at briterne som var først med den industrielle revolution, var gode til moderne teknik og fremskridt - men det gælder altså ikke lige internettet. Vi har forsøgt at komme i nærheden af noget internet i et par dage, men tak til Starbucks i Tauton! Nu lykkedes det endelig. Derfor er bloggen blevet opdateret med vores tre første dage i England. Vores eventyr ligger i tre seperate poster, så husk at bladre ned, hvis du vil læse det hele.

Nu vil jeg drikke min kaffe og tjekke lidt andre sager på nettet. Vi prøver at komme forbi noget internet ved senere lejlighed, så bloggen igen kan blive opdateret.

3 kommentarer:

Margit sagde ...

Sikken en spændende og fantastisk rejse-log. Da jeg selv er vild med rejsebøger blev jeg fuldstændig opslugt af dine billeder og din tekst. Fantastisk at se og læse om. Fortsat god tur, det er næsten som et eventyr...

Unknown sagde ...

Hold da op en masse I har nået på få dage - og rart at høre, at man kan få andet en fish & chips i England, der er da sket noget siden sidst jeg var der !!!!

ps. kunne godt lide din kommentar om at øllen ikke smagte godt, men at flasken var pæn - se SÅ er man scrapper, hehe
fortsat god ferie

Netti sagde ...

Jeg har læst alle indlægene og hvor lyder der bare til at være en dejlig ferie!
Nu ved jeg ikke lige hvor i England i befinder jer men hvis jeg må anbefale et område: Oxford..kør ud i de små landsbyer..det er ren miss marpel krydret med Dic Turpin. Der er også flot natur og lækre små huse :o)
Fortsat god tur :o)